Tuesday, March 15, 2011

hadiah hari jadi, Sepet merik xD

wahh! hahahahaha. ptg ya juak aluk merik aku. hahahaha. sik sangka. aku gk blari tem ya. rah blog terbakar ya. eksen ba. bok lekak ari 'sukan' eksesaiz (exercise) la. hahaha. lari pnya lari. aluk teriak. "zimmmmmmmm!"dari atas. nak luk? sik tauk ku. lpak. lamak dah. hahaha. aku pun agak atas. mok mdk dah tem ya. tandah la. agak atas. nait pnya la nait. carik aluk. palak! sikda! lelah lelah aku jak. trun aku. sambong mok g mdk. tiba-tiba, aluk teriak nama aku rah tgga. paloi! agak blit aku atas. kat pintu.. tut tut. aluk berik ek ek ngan ek ek. hahahaha. mok tauk apa ya? ada la ya. err. perfume ngan atung~ 'P' ne? lol. tandah laaaaaaaaaaaa! gago! kakya err. oi touching oh ahtul berik brg ngan aku. paka. -.- oi!mun ko mok tauk la pet. nyaman bau ketiak nya(rocketeer)! haha. tiap mlm ku cium bau nya. kdak org gila. hahaha. sikda la. pi nang bna la. wangi oh. nama pun kacak. rocketeer. hahaha. apa gk oh? ahha! nok perfume ya. aku lom bkak gk. hahahaha. mlas ba asa. tggu aku dinner ka lunch ka ngan kau bok aku bkak makey bnda ya. bna. sik bulak! hahaha. ya jak la cita aku. gago2 jak mok tauk cita lain. ceh! boh ajak! bna! iboh! mejal! iboh! bahbah. CHOWCINCAU~

pantun :-

nenek ngan adik g bintulu,
wa rindu sama lu!

paka. -.-

assalamualaikum. xD


No comments:

Post a Comment