Tuesday, March 15, 2011

Karnival ilmu

karnival ilmu? dolok perkampungan ilmu. knek lain. sik mok k lamak gk. burok. hahaha. mok cita sal karnival tok. adoh. boring! siyes! aku cita2 dari ari jumaat pey ari selasa. iaitu ari tok. amacam? stuju? sik? okay. boh jak la~ cali! pondan. merajuk indah. k k. gitok cita nya.

jumaat.

errr. sikda apa glak. kak isyak agak dewan. taklimat tentang karnval ilmu tok. share fail. kakya balit. woow! hahahaha.
sabtu.
sabtu pagi, pqs? peh! hahahhaha. awal pdh. sik masok! main! hahahaha. paloi. main apa? sik dapat pdh. TEROK! HAHAHAHA. ustaz sopey ba. mun org luar sik la main glak. tok sik. dari awal pey aher. adoh! buang duit! nah! ambek! kakya, sabtu ptg, apa oh? bm asa ku. peh. boleh la best. org lua. pi ya la. gne mok pdh oh. gitok cita nya. errrr. fes, mcm besa la tyk tyk tok. akim dapat jwb. pi sik tauk sapa. akim suroh aku ambik adiah. fulus~ hahaha. tauk apa fulus? duit! rm2 jak. sikhal. ambik jak. rezeki. share meduak. akim rm1 aku rm1. heh! aku tok mun dapat duit msti cium bau nak. mok eksen ba. lelah2 g depan ambik duit. ngga2. pk duit tek bau duit.. bau rokok! adoi! gne tok? aiya. cikgu2. k k. mlm sabtu, err. apa oh? sikda asa ku. 8 math. hahaha. ilek asrama. main chess. hahaha.

ahad.

ahad pagi? err, bhasa arab nak? asanya la. alahai. boring beb. hahaha. best sikit jakkk. tapi ya la. tetap juak boring. aku tyk soalan ngan nya kakya aku knak blit. paloi eh. boring~ kakya ahad ptg, sikda polah apa. sikda. pa gk aku. tido~ hahaha. sidak lain main psp ayied. aiya. best la? ceh. best gk tido. nak sik? ahad mlm, apa oh? psi! boleh la best. nyatok byk pngalaman 'right kertas dak spm. bapa taun oh? bebelas asa ku. ada la juak lawak nya. hahaha. saapa nama nya oh? siktauk. hahaha.

isnin.

pagi isnin? hahhahhahhahaha. meduak miji aher! hahaha. paloi! org dah bekemas meduak gk tido. stat kol 8. mekorg bgn time ya. haha. ya best. ku pk ku sorang jak tek. duhal ada miji. yaww. dah aku baca doa. mistake alu! spoil knak aku. nama penceramah Cikgu Khairuddin. Sagap! hahahaa. ya ku ingat namanya. nama sagap ba. hahaha. dlm perjalan mok agak APD temu agus! hahaha. ya suk. ada juak teman aher. haha. masok2. smua ngga mekorg. malu eh. haha. lalek nya. trus kan blaja. pndek kata, boleh la best. ada masok~ ptg isnin, sains. haha. boring~ bengkel jak2. sik juak agak bengkel. pelik. lol. *lawak* 5z jak bsg. bab penceramah ya guru kelas mekorg. hahaha. Cikgu Nuraisah. xD Konklusi, boring! isnin mlm, err. Mathematic. subjek aku. hahaha. best oi. Pendek kata. aku dapat adiah. mok tauk pahal? haha. kejut juak aku, aku dapat. pi aku nang2 mok alu dapat adiah. doa aku termakbul. alhamdulillah. hahaha. camtok cita nya, aku kat dpan ba.depan alu! kat tempat dak geng dak lptop pa suma ya. fes aku ngga cikgu faiz nutup lcd ya. sik dapat. gugok brg ya. aku apa gk. suggest la. songkok aku jdi penutup lcd ya. hahaha. bait juak aku oh. hahaha. kakya cikgu suroh kjap ambik songkok kejap ngkah. aku pun dgr ikhlas buat ajak la. dekat ba. depan mata jak. ilek la. hahaha. kakya nak last tek. ada berik2 adiah. pnbrtgn tebaik pat adiah la. apa la. kakya ada lucky draw. aww. aku sik knak. apuu. sik hal. sabar. jeles ba. ngga sidak gak dpan dapat adiah aku sik. lalek nya la. dah dak lucky draw pat adiah. ada sigek adiah tggl. ya ghah mdh "kau dapat ya zim. bna" aku aok jak. bulak alu ba. fes penceramah ya nyuroh berik cikgu faiz nyuroh berik sapa nok aktif. pi cikgu sikpat nak merik sapa. byk ba. cikgu brik la blit ngan penceramah ya. nyuroh berik sapa. ngga2. aku! hahahhaha. nok byk menolong nya kat depan. hahahahaha. waw. pelajar contoh ba~ sik bgga apa. hahaha. ya jak la. 'huhuhu'

ahad(last day).

aritok~ waw! pagi tek, mekorg ada apa oh? err. BI. best juak la. nama penceramah ya. Cikgu Zainal. ngaja dak format2 pa suma ya. konklusinya, best. lyan~ ptg tek, yaw. SEJARAH! bkn subjek aku. haiya. sik bpa glak aku. pi aku ada dityk. peh! pi ya la. mls mok pdh. malu. hahaha. dah kakya nya ngaja ngetick kertas exam. rasa cikgu la kejap tek. bes la juak. subjek nok aku sik minat jadi minat plg. siyes! hahaha. konklusi, best~

Konklusi,

Best~ kadang kadang sik~ Buang diut~ na sik? xD

pantun :

tem lam kelas ayod mudah bekasik,
cita aku tok best sik?

Sekian.

Sincere,
Adzeemedrus.

No comments:

Post a Comment