Tuesday, March 15, 2011

Saw VI

saw 6 nak? btol ka roman aku ya? tandah jak. dari tadik ter tandah2. eh, mok dgr cita sik? camtok crita nya. fes.. jeng jeng. paka. paloi. gne mok intro oh. first, fom 5 nait blok dak fom 1. pndek kata blok atas. agak sia ngga movie. k laptop nizam. haha. wow. best. mekorg ngga kat blit seterika. haha. bila tem ya oh. ri jemat asa aku. asa jak la. haha. pi nang bna. ingat aku. jumaat. k k. dah kakya nak, ngga la mekorg tek dalam blit seterika ya. kdak ikan masin. haha. ada org main psp ada org msg. *org sebelah aku. Azizi terang msg2. kaco2 aku nya. sak nya sik aman msg. hahaha! okay. mekorg pun lyn saw 6 tek. peh. gelik oi. hahaha. ceh paka. best gk saw 7. last chapterr. best~ hahaha. paka. *showoff. lawak. sik lmak kkya. dtg dak fom3 ngga juak. haiya. gago alu jak! semadi mekrg bait. mun sik tek. bkn nya ngga movie ngga org betumbok aku kelak. nah~ zzz. k k. dah2. tiba tiba~ hahahaha. khairum dtg! hahaha. oi Cikgu Hasmi debah! ya mekorg ter huru hara mok lari ada org lari napok brg haram pa suma ya. byk la. lari pnya lari. ilek blit L208A. blit aluk. btol ka? lantak no blit salah. dah kakya, tapok. hahaha. debah katel. fes kat katel aluk. ngga cadar dak selimut sik di ambik. pemalas alu jak. aiya. tapok2. sik kantoi. hahahaha. tangada jpp blit bkak lampu. mati2 pk cikgu. peh! sepek! dah jpp ya masok kedebum agak debah. lari lintang pukang! sepek. hahaha. temu lam blit ayid. loya loya. hahahaha. abis~ ya jakkkkkkkk. ckup ckup la cita aku.

pantun :

dari sepitang ke inanam,
best oi saw enam!

sekian, #Chowcincau~

No comments:

Post a Comment